WOW service - Werken aan uitstekende service voor je gasten

Onze opleidingen zijn voor werknemers in de horeca (paritair comité 302), werkzoekenden die het voorbije jaar in de horeca hebben gewerkt & voor werkgevers met personeel dat opleidingen volgt bij ons. Meer info.

Wat mag je verwachten?

Van alle gasten die zeggen dat ze 'tevreden' zijn, komt slechts 60% terug. De rest wil toch liever iets anders proberen. Gasttevredenheid is dus niet langer voldoende, je moet streven naar gastenvoorkeur. Dan moet je een bijzondere ervaring creëren. Je gaat voor niets minder dan een WOWgevoel bij je gasten. Hoe je dat doet, leer je in deze opleiding.

  • Je leert hoe je buiten je comfortzone treedt en hoe je aan gastenvoorkeur kan werken.
  • Je kan je positief onderscheiden van je concullega's, krijgt meer klantentrouw en meer mond-aan-mond reclame.
  • Je krijgt praktische tips om de service van je bedrijf in kaart te brengen.

Praktisch

Data en locaties:

Dit is een eendaagse opleiding die start om 9 u. en eindigt omstreeks 17 u. 

  • Ma 11 februari in Van der Valk, Antwerpen
  • Di 26 maart in Novotel, Leuven
  • Wo 22 mei in Green Park, Brugge

Enkele weken vóór aanvang van de opleiding bezorgen we je de definitieve praktische informatie.

Trainingcenter: ETH

Inschrijven

Deelname is gratis. Vul hier het online inschrijvingsformulier in.

Vragen?

Neem een kijkje op onze pagina met veelgestelde vragen.

Je kan ons ook altijd mailen (vormingvlaanderen@horeca.be) of bellen (02 513 64 84).

Ga terug naar het opleidingsoverzicht
 
More...