WOW service - Werken aan uitstekende service voor je gasten

Onze opleidingen zijn toegankelijk voor werknemers in de horeca (PC 302) en werkzoekenden die tot een jaar geleden in de horeca werkten. Werkgevers kunnen deelnemen als ze personeel inschrijven.

Wat mag je verwachten?

Van alle gasten die zeggen dat ze 'tevreden' zijn, komt slechts 60% terug. De rest wil toch liever iets anders proberen. Gasttevredenheid is dus niet langer voldoende, je moet streven naar gastenvoorkeur. Dan moet je een bijzondere ervaring creëren. Je gaat voor niets minder dan een WOWgevoel bij je gasten. Hoe je dat doet, leer je in deze opleiding.

  • Je leert hoe je buiten je comfortzone (gastentevredenheid) treedt en hoe je aan gastenvoorkeur kan werken.
  • Je kan je positief onderscheiden van je concullega's, krijgt meer klantentrouw en meer mond-aan-mond reclame.Dit resulteert in een positief onderscheid met je concullega’s.
  • Je krijgt praktische tips mee om de service van je organisatie in kaart te brengen.

Praktisch

Data en locaties:

Dit is een eendaagse opleiding die start om 9 u. en eindigt omstreeks 17 u. 

  • Wo 29 november in Parker Hotel Brussel Airport, Zaventem
  • Ma 05 maart 2018 in Holiday Inn, Hasselt
  • Woe 14 maart 2018 in Leonardo, Brugge
  • Di 24 april 2018 in Novotel, Leuven
  • Ma 07 mei 2018 in Bluepoint, Antwerpen
  • Ma 28 mei 2018 in Ibis, Aalst

Enkele weken vóór aanvang van de opleiding bezorgen we je de definitieve praktische informatie.

Trainingcenter: ETH

Inschrijven

Vul hier het online inschrijvingsformulier in. We bevestigen je deelname zo snel mogelijk.

TIP! Maandag 20 november organiseren we tijdens Horeca Expo een stoomcursus over gastvriendelijkheid, rendabiliteit en reputatiemanagement. Schrijf je in en krijg een gratis toegangscode. Meer info vind je hier.

Heb je nog vragen? Aarzel niet! Stuur ons een mailtje (vormingvlaanderen@horeca.be) of bel ons (02 513 64 84).

Facebook Twitter More...