Reputatiemanagement & beleving

Onze opleidingen zijn voor werknemers in de horeca (paritair comité 302), werkzoekenden die het voorbije jaar in de horeca hebben gewerkt & voor werkgevers met personeel dat opleidingen volgt bij onsMeer info.

Wat mag je verwachten?

Klantenbeleving begint vandaag vaker op het internet. Daar beslist de gast. Welke online reputatie heeft jouw zaak en hoe kan je die beïnvloeden? Je erkent het belang van een goed reputatiemanagement van je zaak. Toch is het in deze tijden van sociale media en review sites verleidelijk om hier en daar een profiel of een pagina bij te creëren. Deze opleiding helpt je om door de bomen het bos te zien en bewust om te gaan met je reputatie.

  • Je gaat jouw gewenste online reputatie na en kiest de gepaste media.
  • Je krijgt praktische tips om te reageren op kritische en negatieve reviews.
  • Je maakt een reputatieanalyse en -plan op.
  • Je ontdekt de drie peilers van reputatiemanagement en test die uit.
  • Je houdt je online reputatie beheersbaar door de selectie van de juiste media waarop je aanwezig bent en/of reageert.
  • Je leert hoe je een relevant reputatiedashboard opmaakt.
  • Je legt de link tussen jouw online reputatie en de ervaring van de gast ter plaatse.

Praktisch

Data en locaties:

Dit is een eendaagse opleiding die start om 9 u. en eindigt omstreeks 17 u. 

  • Wo 17 oktober in Holiday Inn, Gent Expo
  • Ma 5 november in Holiday Inn, Hasselt

Enkele weken vóór aanvang van de opleiding bezorgen we je de definitieve praktische informatie.

Trainingcenter: ETH

Inschrijven

Deelname is gratis. Vul hier het online inschrijvingsformulier in. We bevestigen je deelname zo snel mogelijk.

Heb je nog vragen? Stuur ons een mailtje (vormingvlaanderen@horeca.be) of bel ons (02 513 64 84).

Zin in een andere opleiding? Zoek verder in ons aanbod: klik hier.

More...