Reputatiemanagement & beleving

       Onze opleidingen zijn toegankelijk voor werknemers in de horeca (PC 302) en werkzoekenden die tot een jaar geleden in de horeca werkten. Werkgevers kunnen deelnemen als ze personeel inschrijven.

Wat mag je verwachten?

Klantenbeleving begint vandaag vaker op het internet. Daar beslist de gast. Welke online reputatie heeft jouw zaak en hoe kan je die beïnvloeden? Je erkent het belang van een goed reputatiemanagement van je zaak. Toch is het in deze tijden van sociale media en review sites verleidelijk om hier en daar een profiel of een pagina bij te creëren. Deze opleiding helpt je om
door de bomen het bos te zien en bewust om te gaan met je reputatie.
  • Je gaat jouw gewenste online reputatie na en kiest de gepaste media.
  • Je krijgt praktische tips om te reageren op kritische en negatieve reviews.
  • Je maakt een reputatieanalyse en -plan op.
  • Je ontdekt de drie peilers van reputatiemanagement en test die uit.
  • Je houdt je online reputatie beheersbaar door de selectie van de juistemedia waarop je aanwezig bent en/of reageert.
  • Je leert hoe je een relevant reputatiedashboard opmaakt.
  • Je legt de link tussen jouw online reputatie en de ervaring van de gast ter plaatse.

Praktisch

Data en locaties:

Dit is een eendaagse opleiding die start om 9 u. en eindigt omstreeks 17 u. 

  • Di 20 februari 2018 in Holiday Inn, Gent Expo
  • Woe 28 maart 2018 in Copernicus VDAB, Antwerpen

Enkele weken vóór aanvang van de opleiding bezorgen we je de definitieve praktische informatie.

Trainingcenter: ETH

Inschrijven

Vul hier het online inschrijvingsformulier in. We bevestigen je deelname zo snel mogelijk.

TIP! Maandag 20 november organiseren we tijdens Horeca Expo een stoomcursus over reputatiemanagement, rendabiliteit en gastvriendelijkheid. Schrijf je in en krijg een gratis toegangscode. Meer info vind je hier.

Heb je nog vragen? Aarzel niet! Stuur ons een mailtje (vormingvlaanderen@horeca.be) of bel ons (02 513 64 84).

Facebook Twitter More...