Reputatiemanagement & beleving

Onze opleidingen zijn voor werknemers in de horeca (paritair comité 302), werkzoekenden die het voorbije jaar in de horeca hebben gewerkt & voor werkgevers met personeel dat opleidingen volgt bij onsMeer info.

Wat mag je verwachten?

Klantenbeleving begint vandaag vaker op het internet. Daar beslist de gast. Welke online reputatie heeft jouw zaak en hoe kan je die beïnvloeden? Je erkent het belang van een goed reputatiemanagement van je zaak. Toch is het in deze tijden van sociale media en review sites verleidelijk om hier en daar een profiel of een pagina bij te creëren. Deze opleiding helpt je om door de bomen het bos te zien en bewust om te gaan met je reputatie.

  • Je gaat jouw gewenste online reputatie na en kiest de gepaste media.
  • Je krijgt praktische tips om te reageren op kritische en negatieve reviews.
  • Je maakt een reputatieanalyse en -plan op.
  • Je ontdekt de drie peilers van reputatiemanagement en test die uit.
  • Je houdt je online reputatie beheersbaar door de selectie van de juiste media waarop je aanwezig bent en/of reageert.
  • Je leert hoe je een relevant reputatiedashboard opmaakt.
  • Je legt de link tussen jouw online reputatie en de ervaring van de gast ter plaatse.

Praktisch

Data en locaties:

Dit is een eendaagse opleiding die start om 9 u. en eindigt omstreeks 17 u. 

  • Ma 18 maart in Van der Valk, Antwerpen
  • Di 11 juni in Ibis, Aalst

Enkele weken vóór aanvang van de opleiding bezorgen we je de definitieve praktische informatie.

Trainingcenter: ETH

Inschrijven

Deelname is gratis. Vul hier het online inschrijvingsformulier in.

Vragen?

Neem een kijkje op onze pagina met veelgestelde vragen.

Je kan ons ook altijd mailen (vormingvlaanderen@horeca.be) of bellen (02 513 64 84).

Ga terug naar het opleidingsoverzicht
More...