Perfectioneer je communicatie met je klant

Onze opleidingen zijn toegankelijk voor werknemers in de horeca (PC 302) en werkzoekenden die tot een jaar geleden in de horeca werkten. Werkgevers kunnen deelnemen als ze personeel inschrijven.

Wat mag je verwachten?

Tijdens deze verdiepende praktijkworkshop gaan we concreet aan de slag met knelpunten die jij nog ondervindt in je communicatie met je klant. We onderzoeken welke technieken wel en niet werken. Vervolgens word je op een praktische wijze persoonlijk begeleid in het zoeken naar mogelijke oplossingsmethoden om zo de communicatie met jouw klant te optimaliseren.

  • Je ontdekt het belang van lichaamstaal.
  • Je gaat na wat de verwachtingen zijn van de klant.
  • Je leert de basisregels van communicatie en actief luisteren.

Praktisch

Datum en locatie:

Deze opleiding start om 9 u. en eindigt omstreeks 17 u.

  • Wo 30 mei in Ibis Styles, Kortrijk

Enkele weken vóór aanvang van de opleiding bezorgen we je de definitieve praktische informatie.

Trainingcenter: Altep

Inschrijven

Vul hier het online inschrijvingsformulier in. We bevestigen je deelname zo snel mogelijk.

Heb je nog vragen? Aarzel niet! Stuur ons een mailtje (vormingvlaanderen@horeca.be) of bel ons (02 513 64 84).

 

 

Facebook Twitter More...