Omgaan met bedreigende situaties

Onze opleidingen zijn toegankelijk voor werknemers in de horeca (PC 302) en werkzoekenden die tot een jaar geleden in de horeca werkten. Werkgevers kunnen deelnemen als ze personeel inschrijven.

Wat mag je verwachten?

Hoe ga je om met dronken, lastige en agressieve klanten? Tijdens deze opleiding leer je meer over voorzorgsmaatregelen en gepaste reacties en tussenkomsten. Je oefent dit in de praktijk. 
  • Je leert hoe je omgaat met intimiderende en agressieve klanten.
  • Je leert hoe je pogingen tot diefstal kan opmerken en voorkomen.
  • Je leert hoe klanten met slechte bedoelingen, wisseltrucs en vals geld inzetten.
  • Je leert omgaan met probleemgebruikers van drank en drugs.
  • Je oefent ook op reacties tijdens een gewapende overval.

Praktisch

Data en locaties:

Dit is een eendaagse opleiding die start om 9u. en eindigt om 17u.

  • Woe 07 februari 2018 in Holiday Inn, Gent Expo

Trainingcenter: MT&C Management Consultants

​Enkele weken vóór aanvang van de opleiding bezorgen we je de definitieve praktische informatie.

Inschrijven

Vul hier het online inschrijvingsformulier in. We bevestigen je deelname zo snel mogelijk.

Heb je nog vragen? Aarzel niet! Stuur ons een mailtje (vormingvlaanderen@horeca.be) of bel ons (02 513 64 84).

Interesse: 
Facebook Twitter More...