Omgaan met bedreigende situaties

Onze opleidingen zijn voor werknemers in de horeca (paritair comité 302), werkzoekenden die het voorbije jaar in de horeca hebben gewerkt & voor werkgevers met personeel dat opleidingen volgt bij onsMeer info.

Wat mag je verwachten?

Hoe ga je om met dronken, lastige en agressieve klanten? Tijdens deze opleiding leer je meer over voorzorgsmaatregelen en gepaste reacties en tussenkomsten. Je oefent dit in de praktijk. 

  • Je leert hoe je omgaat met intimiderende en agressieve klanten.
  • Je leert hoe je pogingen tot diefstal kan opmerken en voorkomen.
  • Je leert hoe klanten met slechte bedoelingen, wisseltrucs en vals geld inzetten.
  • Je leert omgaan met probleemgebruikers van drank en drugs.
  • Je oefent ook op reacties tijdens een gewapende overval.

Praktisch

Data en locaties:

Dit is een eendaagse opleiding die start om 9u. en eindigt om 17u.

  • Wo 7 november in Parker Tulip, Brussels Airport

​Enkele weken vóór aanvang van de opleiding bezorgen we je de definitieve praktische informatie.

Trainingcenter: MT&C Management Consultants

Inschrijven

Deelname is gratis. Vul hier het online inschrijvingsformulier in. We bevestigen je deelname zo snel mogelijk.

Heb je nog vragen? Stuur ons een mailtje (vormingvlaanderen@horeca.be) of bel ons (02 513 64 84).

Zin in een andere opleiding? Zoek verder in ons aanbod: klik hier.

 

Interesse: 
More...