Kamermeisje
Barvrouw
Maitre

Omgaan met klachten en lastige klanten

      Onze opleidingen zijn toegankelijk voor werknemers in de horeca (PC 302) en werkzoekenden die tot een jaar geleden in de horeca werkten. Werkgevers kunnen deelnemen als ze personeel inschrijven.

Wat mag je verwachten?

Het valt al eens voor dat je te maken krijgt met lastig gedrag of ontevreden klanten. Dit zijn vervelende situaties die kunnen uitmonden in een klacht. Je zou het misschien niet verwachten, maar van zo'n klant kan je meer leren dan van een ontevreden klant die zwijgt en niet meer terugkomt. Je krijgt de kans om de klant goed op te vangen zodat hij je zaak toch met een goed gevoel verlaat.

  • Je gaat na waarom klanten al dan niet klagen.
  • Je analyseert je eigen houding.
  • Je leert hoe je doeltreffend kan reageren en stelt een eenvoudig stappenplan op.

Praktisch

Data en locaties:

Dit is een tweedaagse opleiding die start om 9 u. en telkens eindigt omstreeks 17 u.

  • Di 10 en 17 oktober in Novotel, Leuven
  • Woe 11 en 18 oktober in Hotel Bero, Oostende
  • Ma 6 en 13 november in Europahotel, Gent
  • Ma 20 en 27 november in  Hotel Ecu, Genk

Enkele weken vóór aanvang van de opleiding bezorgen we je de definitieve praktische informatie.

Traninigcenter: Aurora training & coaching

Inschrijven

Vul hier het online inschrijvingsformulier in. We bevestigen je deelname zo snel mogelijk.

Heb je nog vragen? Aarzel niet! Stuur ons een mailtje (vormingvlaanderen@horeca.be) of bel ons (02 513 64 84).

 

 

Interesse: 
Getuigenis: 
Leuk dat onze echte situaties werden nagespeeld doorheen de cursus. De praktijk met de actrice en de verschillende manieren van aanpak voor klachten waren top.
Facebook Twitter More...