Kamermeisje
Barvrouw
Maitre

Omgaan met conflicten

       Onze opleidingen zijn toegankelijk voor werknemers in de horeca (PC 302) en werkzoekenden die tot een jaar geleden in de horeca werkten. Werkgevers kunnen deelnemen als ze personeel inschrijven.

Wat mag je verwachten?

Emoties kunnen soms hoog oplaaien tussen collega’s en leiden tot wrijvingen of conflicten. Het is belangrijk om de conflicten of spanningen te bespreken en op te lossen. Als je dat niet doet, kan er veel mislopen op de werkvloer. We evalueren wat er allemaal kan misgaan, hoe spanningen ontstaan en hoe ze kunnen uitgroeien tot conflicten. Op basis van eigen ervaringen spelen we situaties na en zoeken we naar oplossingen.
  • Je gaat na wat conflicten zijn en hoe je die kan oplossen.
  • Je leert het verschil tussen assertief, emotioneel en rationeel gedrag.
  • Je gaat op zoek naar de waarden en normen van jouw bedrijf.
  • Je stelt conflictstrategieën op.

Praktisch

Data en locaties:

Dit is een tweedaagse opleiding die start om 9 u. en telkens eindigt omstreeks 17 u.

  • Do 5 en 12 oktober in Van Der Valk Hotel, Antwerpen
  • Do 9 en 16 november in Europahotel, Gent

Enkele weken vóór aanvang van de opleiding bezorgen we je de definitieve praktische informatie.

Traninigcenter: ETH

Inschrijven

Vul hier het online inschrijvingsformulier in. We bevestigen je deelname zo snel mogelijk.

Heb je nog vragen? Aarzel niet! Stuur ons een mailtje (vormingvlaanderen@horeca.be) of bel ons (02 513 64 84).

Facebook Twitter More...