Optimaal verkopen aan de hotelreceptie

Onze opleidingen zijn voor werknemers in de horeca (paritair comité 302), werkzoekenden die het voorbije jaar in de horeca hebben gewerkt & voor werkgevers met personeel dat opleidingen volgt bij onsMeer info.

Wat mag je verwachten?

Werken aan de receptie houdt meer in dan administratieve afhandelingen. Als een gast een standaardkamer boekt en het hotel verkoopt een extra product aan deze gast, dan kent het hotel de knepen van upselling. Denk aan een superieure kamer, een diner, een ontbijt, bloemen, champagne op de kamer, enz. De gast wordt graag geholpen in zijn keuze, of het nu telefonisch, per mail of ter plaatse is. Tijdens deze praktische opleiding oefen je diverse situaties in.

  • Je gaat na wie je gasten zijn en wat hun behoeften en verlangens zijn.
  • Je ontdekt dat productkennis een nuttig verkoop instrument kan zijn.
  • Je maakt kennis met verschillende verkoopstechnieken en suggestieve verkoop.
  • Je ontdekt wat de termen upselling, add on’s, en proactiviteit in de verkoop betekenen. 

Praktisch

Data en locaties:

Dit is een eendaagse opleiding die start om 9 u. en eindigt omstreeks 17 u. 

  • Ma 10 december in Holiday Inn, Gent Expo
  • Do 21 februari in Green Park, Brugge

Enkele weken vóór aanvang van de opleiding bezorgen we je de definitieve praktische informatie.

Trainingcenter: ETH

Inschrijven

Deelname is gratis. Vul hier het online inschrijvingsformulier in.

Vragen?

Neem een kijkje op onze pagina met veelgestelde vragen.

Je kan ons ook altijd mailen (vormingvlaanderen@horeca.be) of bellen (02 513 64 84).

Ga terug naar het opleidingsoverzicht
Interesse: 
More...