Optimaal verkopen aan de hotelreceptie

      Onze opleidingen zijn toegankelijk voor werknemers in de horeca (PC 302) en werkzoekenden die tot een jaar geleden in de horeca werkten. Werkgevers kunnen deelnemen als ze personeel inschrijven.

Wat mag je verwachten?

Werken aan de receptie houdt meer in dan administratieve afhandelingen. Indien een gast een standaardkamer boekt en het hotel verkoopt een extra product aan deze gast dan kent het hotel de knepen van upselling. Denk aan een superieure kamer, een diner, een ontbijt, bloemen, champagne op de kamer, enz. De gast wordt graag geholpen in zijn keuze, of het nu telefonisch, per mail of ter plaatse is. Tijdens deze praktische opleiding oefen je diverse situaties in. 
  • Je gaat na wie je gasten zijn en wat hun behoeften en verlangens zijn.
  • Je ontdekt dat productkennis een nuttig verkoop instrument kan zijn.
  • Je maakt kennis met verschillende verkoopstechnieken en suggestieve verkoop.
  • Je ontdekt wat de termen upselling, add on’s, en proactiviteit in de verkoop betekenen. 

Praktisch

Data en locaties:

Dit is een eendaagse opleiding die start om 9 u. en eindigt omstreeks 17 u. 

  • Woe 21 maart 2018 in Hotel Bero, Oostende

Enkele weken vóór aanvang van de opleiding bezorgen we je de definitieve praktische informatie.

Trainingcenter: ETH

Inschrijven

Vul hier het online inschrijvingsformulier in. We bevestigen je deelname zo snel mogelijk.

Heb je nog vragen? Aarzel niet! Stuur ons een mailtje (vormingvlaanderen@horeca.be) of bel ons (02 513 64 84).

Interesse: 
Facebook Twitter More...