Kamermeisje
Maitre
Barvrouw

Je telefoongesprek is je visitekaartje

 

           Onze opleidingen zijn toegankelijk voor werknemers in de horeca (PC 302) en werkzoekenden die tot een jaar geleden in de horeca werkten. Werkgevers kunnen deelnemen als ze personeel inschrijven.

Wat mag je verwachten?

Elk telefoongesprek is belangrijk. Zodra jij de telefoon opneemt, wordt jouw stem het visitekaartje van de zaak. Tijdens deze opleiding leer je wat de meest gemaakte fouten zijn, hoe het beter kan, wat het juiste stemgebruik en de juiste woordkeuze is. Via verschillende oefeningen probeer je te reageren op levensechte situaties. 

  • Je gaat na wat jouw imago is en dat van de zaak.
  • Je leert hoe je op een correcte manier de telefoon beantwoordt en doorverbindt.
  • Je leert de juiste vragen stellen en boodschappen noteren.
  • Je oefent op lastige telefoontjes en reageert op levensechte situaties.
  •  

Praktisch

Data en locaties:

Dit is een eendaagse opleiding die start om 9 u. en eindigt omstreeks 17 u.

  • Do 30 november in Europahotel, Gent

Enkele weken vóór aanvang van de opleiding bezorgen we je de definitieve praktische informatie.

Traninigcenter: Ogilvy

Inschrijven

Vul hier het online inschrijvingsformulier in. We bevestigen je deelname zo snel mogelijk.

Heb je nog vragen? Aarzel niet! Stuur ons een mailtje (vormingvlaanderen@horeca.be) of bel ons (02 513 64 84).

Interesse: 
Facebook Twitter More...