Coachend feedback geven

      Onze opleidingen zijn toegankelijk voor werknemers in de horeca (PC 302) en werkzoekenden die tot een jaar geleden in de horeca werkten. Werkgevers kunnen deelnemen als ze personeel inschrijven.

Wat mag je verwachten?

Feedback geven is een communicatietechniek. Via feedback kan je prestaties van medewerkers bijsturen of hen bewust maken van het effect van hun gedrag op anderen. Het is daarom belangrijk dat je feedback geeft op een coachende manier. Vooraf kan je jouw voorkennis, verwachtingen en praktijkervaringen doorgeven. Na de opleiding ontvang je een jaar lang
maandelijks enkele tips over feedback.
  • Je leert een feedbackgesprek voorbereiden.
  • Je leert feedback verschaffen op een coachende manier.
  • Je ontwikkelt inlevingsvermogen en leert emotionele reacties opvangen.
  • Je leert feedback geven op moeilijk gedrag.
  • Je leert hoe je negatieve feedback geeft.
  • Je leert mensen bewust maken van een probleem.

Praktisch

Data en locaties:

Dit is een tweedaagse opleiding die start om 9 u. en telkens eindigt omstreeks 17 u.

  • Di 7 en 14 november in Holiday Inn, Hasselt
  • Ma 20 en 27 november in Bluepoint, Antwerpen
  • Woe 28 februari en woe 07 maart 2018 in Novotel, Leuven
  • Ma 09 en 16 april 2018 in Bluepoint, Antwerpen
  • Di 05 en 12 juni 2018 in Europahotel, Gent

Enkele weken vóór aanvang van de opleiding bezorgen we je de definitieve praktische informatie.

Trainingcenter: Kos learning

Inschrijven

Vul hier het online inschrijvingsformulier in. We bevestigen je deelname zo snel mogelijk.

Heb je nog vragen? Aarzel niet! Stuur ons een mailtje (vormingvlaanderen@horeca.be) of bel ons (02 513 64 84).

Facebook Twitter More...